Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody dle § 131 ZZVZ s jedním dodavatelem na poskytování služeb v oblasti marketingové, mediální a PR kampaně směřující ke komunikační podpoře kvalitních potravin na období 3 let od účinnosti rámcové dohody.
Předmětem veřejné zakázky je zejména:
• Poradenská činnost v oblasti propagace
• Vypracování souhrnné propagační koncepce jednotlivých produktů a služeb klienta
• Vypracování návrhu finančního rozpočtu jednotlivých komunikačních projektů (reklama, public relations, shopper marketingové kampaně).
• Průběžný průzkum klasické reklamní kampaně (tj. kampaně probíhající v tisku, rozhlase, televizi či jako velkoplošná reklama) prostřednictvím kvalitativního výzkumu nebo interview.
• Závěrečný průzkum a vyhodnocení kampaně.
• Sestavení a výroba vlastní reklamy jednotlivých produktů služeb klienta
• Výběr a koordinaci třetích stran, zúčastněných na výrobě reklamy.
• Kontrolu kvality, účtování cen, vyřizování reklamací, platební styk a dokumentace ve vztahu k objednaným výkonům třetích stran.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szif.cz)