Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody dle § 131 ZZVZ s jedním dodavatelem na poskytování služeb v oblasti marketingové, mediální a PR kampaně směřující ke komunikační podpoře kvalitních potravin na období 3 let od účinnosti rámcové dohody.
Předmětem veřejné zakázky je zejména:
• Poradenská činnost v oblasti propagace
• Vypracování souhrnné propagační koncepce jednotlivých produktů a služeb klienta
• Vypracování návrhu finančního rozpočtu jednotlivých komunikačních projektů (reklama, public relations, shopper marketingové kampaně).
• Průběžný průzkum klasické reklamní kampaně (tj. kampaně probíhající v tisku, rozhlase, televizi či jako velkoplošná reklama) prostřednictvím kvalitativního výzkumu nebo interview.
• Závěrečný průzkum a vyhodnocení kampaně.
• Sestavení a výroba vlastní reklamy jednotlivých produktů služeb klienta
• Výběr a koordinaci třetích stran, zúčastněných na výrobě reklamy.
• Kontrolu kvality, účtování cen, vyřizování reklamací, platební styk a dokumentace ve vztahu k objednaným výkonům třetích stran.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szif.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zadávací dokumentace |
![]() |
793.00 KB | |
Příloha č. 1 |
![]() |
19.35 KB | |
Příloha č. 2 |
![]() |
210.50 KB | |
Příloha č. 3 |
![]() |
935.07 KB | |
Příloha č. 4 |
![]() |
102.91 KB | |
Příloha č. 5 |
![]() |
2.41 MB | |
Příloha A |
![]() |
22.63 KB |