Veřejná zakázka: Pronájem multifunkčních tiskáren včetně poskytování servisních služeb a dodávek spotřebního materiálu (kromě papíru)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 619
Systémové číslo: P23V00000063
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-028310
Datum zahájení: 30.06.2023
Nabídku podat do: 07.08.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pronájem multifunkčních tiskáren včetně poskytování servisních služeb a dodávek spotřebního materiálu (kromě papíru)
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je přenechání do dočasného užívání (pronájem) multifunkčních tiskáren zadavateli (a to 110 kusů barevných multifunkčních tiskáren A3 a 125 kusů barevných multifunkčních tiskáren A4), příslušenství k MFC (finisher a stolek) na základě objednávek Zadavatele, dále zajišťování služeb pro tisk, kopírování a skenování u zadavatele na jeho pobočkách v rámci ČR specifikovaných v této zadávací dokumentaci. Předmětem plnění veřejné zakázky je rovněž zabezpečení vedení výkazů (statistik) o těchto činnostech a pravidelné měsíční reportování dodavatele pověřenému zástupci zadavatele, zabezpečení služeb monitoringu a správy tisku, kopírování a skenování prostřednictvím specializovaného tiskového systému, služeb automatického systému ServisDesk, zabezpečení kompletních servisních služeb poskytovaného předmětu plnění veřejné zakázky, a to včetně zajištění spotřebního materiálu (kromě papíru) a náhradních dílů na všech místech instalace zařízení.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 19 500 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Státní zemědělský intervenční fond
  • IČO: 48133981
  • Poštovní adresa:
    Ve Smečkách 801/33
    11000 Praha 1
  • Název oddělení: Odbor legislativně právní
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-036123

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szif.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o. 00176150 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o. 05324165 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Počítačová společnost, s.r.o. 60463082 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
RICOH Czech Republic s.r.o. 48117820 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 18.09.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Česká republika 16 049 587,00 19 420 000,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.