Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Pronájem multifunkčních tiskáren včetně poskytování servisních služeb a dodávek spotřebního materiálu (kromě papíru)
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je přenechání do dočasného užívání (pronájem) multifunkčních tiskáren zadavateli (a to 110 kusů barevných multifunkčních tiskáren A3 a 125 kusů barevných multifunkčních tiskáren A4), příslušenství k MFC (finisher a stolek) na základě objednávek Zadavatele, dále zajišťování služeb pro tisk, kopírování a skenování u zadavatele na jeho pobočkách v rámci ČR specifikovaných v této zadávací dokumentaci. Předmětem plnění veřejné zakázky je rovněž zabezpečení vedení výkazů (statistik) o těchto činnostech a pravidelné měsíční reportování dodavatele pověřenému zástupci zadavatele, zabezpečení služeb monitoringu a správy tisku, kopírování a skenování prostřednictvím specializovaného tiskového systému, služeb automatického systému ServisDesk, zabezpečení kompletních servisních služeb poskytovaného předmětu plnění veřejné zakázky, a to včetně zajištění spotřebního materiálu (kromě papíru) a náhradních dílů na všech místech instalace zařízení.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szif.cz)
Kontakt: Lenka Rychlovská
e-mail: Lenka.Rychlovska@szif.cz
tel: +420 731138957
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 07.08.2023 10:00
Datum zahájení: 30.06.2023 11:08
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: