Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka je rozdělena na dvě části, přičemž účastníci zadávacího řízení mohou své nabídky podávat do jedné nebo dvou částí. Předmětem plnění veřejné zakázky v první části je mediální nákup pro potřeby kampaně na podporu značek kvality pro rok 2022 v tiskových médiích ve 4. čtvrtletí roku 2022 dle Mediaplánu pro tisková média, který je Přílohou č. 5 zadávací dokumentace a v druhého části je předmětem mediální nákup pro potřeby kampaně na podporu značek kvality pro rok 2022 v online médiích ve 4. čtvrtletí roku 2022 dle přiložených Mediaplánů pro online média, která jsou Přílohou č. 6a a 6b zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szif.cz)
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Oznámení o zahájení zadávacího řízení | F02 | uveřejněný | 26.09.2022 | 26.09.2022 |
Oznámení o výsledku zadávacího řízení | F03 | uveřejněný | 28.11.2022 | 28.11.2022 |