Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka je rozdělena na dvě části, přičemž účastníci zadávacího řízení mohou své nabídky podávat do jedné nebo dvou částí. Předmětem plnění veřejné zakázky v první části je mediální nákup pro potřeby kampaně na podporu značek kvality pro rok 2022 v tiskových médiích ve 4. čtvrtletí roku 2022 dle Mediaplánu pro tisková média, který je Přílohou č. 5 zadávací dokumentace a v druhého části je předmětem mediální nákup pro potřeby kampaně na podporu značek kvality pro rok 2022 v online médiích ve 4. čtvrtletí roku 2022 dle přiložených Mediaplánů pro online média, která jsou Přílohou č. 6a a 6b zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.szif.cz)
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
07.10.2022 08:19 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Lenka Rychlovská | Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 |